Alakváltó

Admin
Admin
hell around us
Hozzászólások száma :
84
Korom :
343
Fajom :
A mindenség
Csatlakoztam :
2022. Jul. 25.


blackout frpg

Staff
Staff


Rang
: Adminisztrátor
Kedd Aug. 02, 2022 10:44 am
Alak váltók

gyakoribbak, mint gondolnád


Az alakváltókban emberi tudatuk mellett jelen van egy állati entitás, amely az alakváltással tör a felszínre. Alapvetően két csoportra oszthatók. A likantrópia vírusfertőzéssel terjed és a fertőzötteket a holdtölte kényszeríti átváltozásra. Az alakváltók többsége ide tartozik. A náluk sokkal ritkább született alakváltók (tigris, hattyú, kobra) ezzel szemben általában mágikus eredetűnek tartják a képességeiket, utódaikra örökítik az alakváltást és a holdciklus nem hat rájuk.

Tigris alakváltó csak a Város Urával egyeztetve hozható és írható ki keresett karakternek!

Elterjedtség és szaporodás

Az átlagemberekből általában likantróptámadás révén válik alakváltó. Emberalakban nem, állatalakban viszont harapással, karmolással  és szexuális úton is átadható a fertőzés, abban az esetben ha a likantróp állati vagy félállati alakban tartózkodik, emberi alakban NEM fertőznek. Szinte minden állatfajnak létezik likantróp megfelelője, de a vírus fertőzőképessége fajonként nagyon eltérő, bizonyos alakváltókból csak néhány példány él szétszórtan a földtekén. Világszerte nagy számban vannak farkasok, patkányok és az utóbbi években rohamosan nő a pumák száma is, ezekben az esetekben egy karcolás is elég lehet a fertőzéshez. A többi nagymacska, a tigrisek, oroszlánok, leopárdok, jaguárok nehezebben fertőznek, és a fertőzöttek gyakran belehalnak a sérüléseikbe. Likantróptámadás után az USA egészségügyi rendszerében már legálisan elérhető a vakcina, amellyel egy ritkább, nehezebben átadható vírust, általában macskalikantrópiát adnak be a sérültnek. Ha a támadás után kialakulna a fertőzés, a két vírus kioltja egymást. Ha azonban nem alakult ki fertőzés a támadás során, van rá esély, hogy a beadott vakcina vírusa fertőzi meg a pácienst.
A másik lehetőség az örökítésre az utódnemzés. A született alakváltók (tigris, hattyú, kobra) és a likantrópok egy része képes az utódainak továbbadni az alakváltást. Két alakváltó gyermeke általában szintén alakváltó lesz, de mivel a terhesség alatt az átváltozás azonnali vetéléssel jár, ehhez szükség van arra, hogy a nőstény alakváltását egy másik alfa képes legyen megállítani vagy átvenni a terhesség alatt, így az alakváltó nők jellemzően csak olyan falkákban hordanak ki terhességet, ahol ennek megvan a hagyománya.

Megítélés

Az alakváltókat ma már nem lehet vadászni, ennek ellenére a megkülönböztetés, kirekesztés gyakori, ezért a legtöbben az állásukat és a kapcsolataikat féltve titkolják valódi mivoltukat. Bár emberi alakban bizonyítottan nem fertőznek, törvényileg tiltott olyan munkakörben dolgozniuk, mint a étkeztetés, oktatás és az egészségügy.
Bűncselekmény valakit akarata ellenére megfertőzni.

Szokások

A falkák oszlopos tagjain és az aktivistákon kívül az alakváltók többsége manapság már normális, hétköznapi életet próbál élni, és csak teliholdkor engedi szabadjára állati énjét. Szokásaik általában falkafüggőek, a magányos alakváltók csak néhány alapvető szabály szerint élnek: tiszteletben tartják a falkák ismert területeit és teliholdkor nem vegyülnek a többiekkel. Létezik egy fajok közötti koalíció, amely a közös érdekvédelmet hivatott szolgálni, ennek munkájában viszont kevesen vesznek részt.
A legtöbb alakváltó számára más fajú alakváltóval való szexuális vagy romantikus kapcsolat eleve nem lehetséges az állati rész természetes ellenállása miatt. A kis létszámú, ritka fajok képviselőinél elismerten előfordul a keveredés, de az efféle elhajlott kapcsolatokba bocsátkozó egyénekre az alakváltók többsége ferde szemmel néz, a falkák ritkán tűrik meg őket maguk között, és vezetőik társául sosem fogadnának el egy más fajút.

Erősségek

― Fizikai erő és gyorsaság. Egy kifejlett alakváltó fizikailag erősebb az embereknél és a vámpíroknál is, bár az egyes fajok között és egyénenként is nagyok a különbségek, de a többségüknek egy kocsi felemelése vagy egy másik test puszta kézzel darabokra szaggatása még emberi alakban sem okoz gondot. A vámpírok gyorsaságát még a legfürgébb fajok sem közelítik meg, de emberi érzékelés számára így is utolérhetetlenül gyorsak a reflexeik. Átváltozva jóval nagyobbak, mint közönséges állati megfelelőik.
― Kiélezett érzékek. Fajtól függő mértékben élesebben érzékelnek mindent, legyen az hallás, látás, szaglás vagy ízérzékelés. A tapasztaltabbak elsajátíthatják akár azt is, hogy képesek legyenek szag és vegetatív jelek alapján jó közelítéssel érzelmeket vagy akár hazugságot megállapítani.
― Gyógyulás. Egy átlagos alakváltó gyógyulási ideje töredéke a halandókénak, egyszerű sebek percek alatt eltűnnek, és csonkoló vagy életveszélyes sérülésekből is felépülnek néhány nap alatt. Átváltozáskor a sérülések többsége azonnal gyógyul, az állatalakban töltött idő és fajtársaik fizikai kontaktusa tovább gyorsítja a gyógyulási folyamatot. A gyógyulás irama függ a sérülés súlyosságától és az alakváltó erejétől, ami egy kölyöknek halálos lehet, az egy alfának talán meg se kottyan. A regenerációnak köszönhetően lassabban, szebben öregszenek a halandóknál, de nem élnek tovább náluk. A normál tetoválások és testékszerek nem maradnak meg a bőrükben. Marandó heget csak az égett és ezüsttel szennyezett sérülések hagynak rajtuk.
Ennek köszönhető,  hogy szervezetünk pillanatok alatt bontja le az alkoholt,  drogokat, különböző gyógyszereket.

Gyengeségek

― Ezüst. Ezüsttel komolyan meg lehet sebezni és akár meg is lehet ölni egy alakváltót, ezek a sérülések olyan lassan gyógyulnak, mint egy halandó esetében, hacsak normál pengével ki nem metszik a sebeket. Az ezüstre kontaktérzékenyek is, égeti a bőrüket, ennek ellenére néhányan el tudják viselni az ezüsttartalmú tetoválóanyagokat és ékszereket, piercingeket.
― Ösztönök. Az alakváltókban élő állatnak megvannak a maga alapvető késztetései, a félelem, az éhség, a párzási ösztön és a vérszomj. Ezeket megtanulni kontrollálni a túlélés záloga és az egyik legelső nehézség, amivel egy frissen megfertőzött vérállat szembesül. Teljesen azonban sosem szabadulhat meg tőlük, az ösztönök kordában tartása az alfáktól is folyamatos önuralmat követel.
― Átváltozás. Tapasztalatlan alakváltóknál az alakváltást akár egy érzelmi kilengés is kiválthatja, és az átváltozás számukra fájdalmasabb, megterhelőbb is. A gyakorlattal a metamorfózis egyre simább és uralhatóbb lesz, de teliholdkor minden likantróp átváltozik, a legerősebbek is csak késleltetni tudják a metamorfózist (kivételt jelentenek azok az alakváltók, akikre nem hat a Hold ereje). Az átváltozást követően táplálkozniuk kell. A gyors visszaváltozás egy friss alakváltót egy teljes napra kiüt, de egy alfát is megvisel, ők azonban néhány óra múlva újra formában vannak. Ha valaki túl sok időt tölt állatalakban, a testén nyomot hagy az alakváltás, és bizonyos állati vonások végleg megmaradnak, ez először általában a szemen és a fogak formáján mutatkozik meg. Extrém esetben az illető akár örökre állatalakban is ragadhat. Alakváltásra kényszeríthet egy vérállatot a falkavezére is, az állati alakban való bebörtönzés egyes falkákban bevett büntető módszer.

Fejlődés

A fejlődés a túlélés kulcsa, ez pedig az alakváltóktól rengeteg energiabefektetést követel meg, a bennük élő állattal való megbékélés, adottságaik fejlesztése és az állati ösztönök feletti uralom elnyerése kizárólag komoly mentális és fizikai erőbefektetés során valósítható meg, amely magába foglalja a testi terhelést, edzést, a harci technikák gyakorlását és mindenek felett az önkontroll. A falkában élő alakváltók esetében szinte mindig ott van egy személyes mentor, és a tapasztaltabbak saját példájukkal segítik a tanulást, de ez még így sem könnyű próbatétel.

I. szint: Kölyök
Frissen beharapott alakváltók, akikben még küzd az újszülött állati tudat az emberivel. Az első teliholdig nem váltanak alakot és nem érzékelik a metafizikai síkon az állati énjüket. A kiélesedett érzékszervekkel járó erős ingerek megszokása és az információfeldolgozás elsajátítása külön feladatot jelent a kezdetekben. Az első teliholdjuk után akaratlagosan is képesek átalakulni, de az állatalakban töltött időszakok teljesen kiesnek, később ködös, kívülről látott emlékképek formájában fel tudják idézni. A visszaalakulást követően egy teljes napig eszméletlenek. A bestia metafizikai jelenlétét megtanulják érzékelni, de kontrollálni még szinte egyáltalán nem tudják, a szexuális vágy, az éhség, az erős indulatok, érzelmek vagy akár a vér szaga is kiválthatja az alakváltást. A gyógyulás már ezen a szinten is sokszorosa a halandókénak, a falka és mentor nélküli alakváltók hamar feltűnést keltenek és könnyű prédák a fejvadászok számára.

II. szint: Vérállat

Kifejlett, teljes értékű ragadozók. Megtanultak együtt élni és megbékélni a bennük lakozó állattal, nem tombolnak ész nélkül, képesek elnyomni az ösztönt, ha akarják, de ki tudják használni képességeiket a maguk teljességében. Állatalakban az állati tudat dominál, de emberi énjük is jelen van, állati emlékeik ugyanolyan tiszták, mint az emberiek, és az alakváltások is egyre kevésbé terhelik meg a szervezetüket. Az alakváltók egy része idővel és sok gyakorlással képes felvenni egy köztes alakot is, ekkor két lábon tudnak járni, alapvetően emberszerűek maradnak, de robusztusabb a testfelépítésük, szőrzetük erősebb, végtagjaik karmokban és mancsokban végződnek, fogazatuk elállatiasodik. Ezáltal fizikai erejük és érzékelésük eléri az állatalak nyújtotta maximumot, de a második, köztes alakban emberi tudatuk irányít.

III. szint: Alfa
Önmagában a domináns beállítottság, a mentális és fizikai erőnlét vagy a metafizikai erő kevés, de úgy tűnik, hogy mindhárom szükséges hozzá, hogy valaki alfává válhasson. Az alfák nemcsak megtanulnak együtt élni, hanem eggyé is válnak a szörnyetegükkel. Képességeik mentálisan is kiteljesedtek, képesek elzárni az energiáikat és ezáltal a mágiára érzékenyek elől eltitkolni alakváltó mivoltukat, ellenállni a vámpírok hívásának és parancsolni a fajuknak megfelelő közönséges állatoknak. Teljesen kontrollálják az átváltozást, ezáltal nemcsak félállati alakot vehetnek fel, hanem részleges metamorfózisra is képesek, pl. kezük, füleik, fogazatuk átváltoztatására, így emberként is állati alakjuk erejével, gyorsaságával vagy érzékeivel bírhatnak. A legerősebbek arra is képesek, hogy akár az arccsontjaik finom változtatásaival mintegy plasztikai műtétet hajtsanak végre magukon. A gyors alakváltások megviselik, de nem ütik ki őket. Az alfák közül kerülnek ki nemcsak a falkavezérek, hanem azok a speciális feladatokat ellátó falkatagok is, akik a falka kollektív metafizikai erejéből képesek meríteni. Egyesek képesek a tapasztalatlanabbak alakváltását megállítani vagy átvenni, illetve akár megosztani az energiáikat és felgyorsítani a többiek gyógyulását. Fajtól és egyéntől, illetve a falkában elfoglalt pozíciótól függően ez más-más képességekkel járhat együtt.

Falkák

Az elterjedtebb fajok hagyományosan falkákat alkotnak, teliholdkor közösen vadásznak, tanítják, mentorálják az újakat és a külső ellenséggel szemben megvédik a falka gyengébb tagjait, illetve képviselik az érdekeiket a természetfeletti közösség bonyolult kapcsolati hálózatában. A különféle falkák más-más belső viszonyokkal rendelkeznek, matriarchális és patriarchális berendezkedésre is van példa, de minden falka hierarchikus rendszer, amely az erőre és a tekintélyre épül. A falka azonban nem csupán alakváltók közössége, hanem egy külön metafizikai egység, vagyis messze több, mint az egyes tagok erejének összege.
A mentálisan erősebb tagok, azaz alfák és a falkavezérek képesek használni ezt a közös erőforrást. A vezér ezáltal nyerhet valódi hatalmat az alá tartozók felett, parancsolhat nekik, irányíthatja az átváltozásukat, megoszthatja velük az erejét. A falkavezérek gyakran rendelkeznek egyedi képességgel (leendő falkavezérek az adminnal egyeztetve igazítsák a világhoz a sajátjukat). A falkán belül metafizikai viszonyok és bizonyos pozíciókkal járó képességek nemcsak fajonként, de akár falkánként és egyénenként is változhatnak. A hiénák például képesek egymás között fejben kommunikálni, a farkasok halottaik elfogyasztásával azok erejét megőrzik a falkában, a tigris alfanőstények párzásra tudják hívni a hímeket, stb.
Az igazán nagy létszámú falkák tagjainak többsége normális, hétköznapi életet visz, és csak teliholdkor van együtt a falkával, de nem él velük és partnerét sem feltétlenül fajtársai közül választja. A kisebb csoportosulások között általában szorosabb az összetartás és gyakoribb az együttélés. A született alakváltók (tigris, hattyú, kobra) ebben a tekintetben szinte külön kasztot képviselnek, a tigrisek például zárt, család- vagy szektaszerű közösségeket alkotnak, ahol nem ritka a megrendezett házasság és alapvető értéket jelent a faj továbbörökítése.

Kapcsolat a vámpírokkal

Alakváltóból nem teremthető sem vámpír, sem halandószolga, a vérállatok azonban többféle módon is szorosan kapcsolódhatnak a vámpírokhoz.

― Hívóállat A mestervámpírok képesek egy-egy állatfajt és az annak megfelelő vérállatokat hívni. Ennek az állatnak valamilyen metafizikai lenyomata megvan a vámpírban, és ez az állati hatalom képezi a kapcsolat alapját. Magához szólíthatja az alakváltót, parancsolhat neki a szörnyetegén keresztül, és akár átváltozásra is kényszerítheti, így egy-egy mestervámpír egy egész falkát is maga mögött tudhat hatalmi bázisként. Ennek a metafizikai parancsnak kizárólag az alfák képesek ellenállni. Egy alfát a hívó vámpír nem kényszeríthet olyasmire, amivel a szörnyeteg természete ellenkezik (pl. ölje meg egy falkatársát, vagy párosodjon egy más fajú alakváltóval). A falkavezér meg tudja akadályozni, hogy a falkája tagjai válaszoljanak a hívásra.

Szörnyrész (Moitié bête). A mestervámpírok, ahogyan magukhoz köthetnek egy halandószolgát, úgy képesek a hívóállataik közül egyet szintén a részükké tenni, és ezáltal megnövelni az erejüket. A kapcsolat végleges és visszafordíthatatlan. Az első jel létrehozásához a mester iszik az alakváltó véréből, majd a második jelként az alakváltó issza a vámpír vérét – azaz az egyesüléshez szükség van az alakváltó beleegyezésére is. Ezt a köteléket kevésbé bensőségesnek tartják, mint a halandószolgával való kapcsolatot, de ezáltal is beléphetnek egymás álmaiba, táplálkozhatnak egymás energiáiból, és gondolati úton kommunikálhatnak. A vámpír hipnotikus bűverejére a szörnyrész immunis. A szörnyrészek a kötelék létrejöttekor megállnak az öregedésben, és ha a mesterük meghal, vele együtt pusztulnak.

Pomme de sang Az egymást követő éjszakákon történő három harapás egy halandót vámpírrá tesz, ezért a zöldfülűek általában a Vérnegyed bárjaiban próbálják felszedni az aznapi betevőt, az idősebb vámpírok állandó táplálékforrásai azonban hagyományosan az alakváltók. Egy mestert sokszor alakváltók egész hada szolgál, de hivatalosan csak egy pomme de sangja, véralmája lehet, és ezt a kitartott helyzethez hasonló, megbecsült, szubmisszív pozíciót a többi vámpír is köteles tiszteletben tartani, ez olyan alapszabály, amelyet még a legpocsékabb modorú vámpírok is betartanak. A mester értékes ajándékokkal szokott kedveskedni pomme de sangjának.




blackout frpg

Vissza az elejére Go down

Admin
Admin
hell around us
Hozzászólások száma :
84
Korom :
343
Fajom :
A mindenség
Csatlakoztam :
2022. Jul. 25.


blackout frpg

Staff
Staff


Rang
: Adminisztrátor
Vas. Márc. 19, 2023 4:21 pm
Vérfarkas

Vesd le emberi mivoltod!


A St. Louisban székelő farkasfalka a Thronos Rokke klán név alatt fut. Az előző város urának halálakor az egyébként nagy létszámú horda lélekszáma a felére csökkent. A farkasok patriarchális hierarchiában élnek, náluk az erő dominál. Erővel és kitartással lehet feljebb jutni a falkában. Született vérfarkas nem létezik, a fertőzést viszont nagyon könnyen át tudják adni. Elég hozzá egy karmolás.

Rangjaik:

I. Kölyök - Ulv  
Frissen beharapott farkasok, akik még éppen ismerkednek új érzékeikkel. Kijelölt mentoraik segítenek nekik eligazodni az alakváltó lét útvesztőiben. Már ekkor megjelenik az erő, a felfokozott érzékek és a gyorsaság. Az első teliholdak időszakai még kimaradhatnak nekik.

II. Vérfarkas - Medle  
A falka tagjai, akik nem alfák. Sokuk soha nem is fog azzá válni, de ettől ugyanúgy részei a hordának. Akadnak köztük szubmisszív jellemek, ahogy már domináns jegyeket mutatók is. Már emlékeznek az alakváltásokra és koordinálják a bestiát is. A mentoraik kezeit is elengedték, magabiztos vadászok.  

III. Alfák
Igen erős alakváltók, immár nem kell segítség, hogy vadásszanak és kontrollal bírjanak az állat felett. Méretük hatalmas, képesek a részleges alakváltásra, szavuk és hangjuk van a falkában.
Ezeken felül lehet valaki alfa farkas úgy, hogy nem tölt be pozíciót a falkában. Lehetnek olyanok, akik képzik a fiatal társaikat harcra és őrzik a falka rendjét. Vannak szubmisszív tagok is, akik a hierarchia legalján helyezkednek el, akiken át lehet gyalogolni. Probléma esetén kérhetik egy erősebb tag védelmét is.  

Freki

A falka második legerősebb tagja. A posztot hím és nőstény is betöltheti. Az Ulfric távollétében ő vezeti a falkát. A poszt csakis harccal szerezhető meg, kinevezni nem lehet rá senkit.

Geri

A falka harmadik legerősebb tagja. Hím és nőstény is betöltheti. A poszt csakis harccal szerezhető meg, kinevezéssel nem elérhető.  

Sköll, Hati

Az Ulfric testőrei, mindketten alfák. Betöltheti hím és nőstény is, kinevezéssel adható.  

Bölverk

A falka végrehajtója. Olyan farkas, aki az Ulfric ökleként funkcionál. Büntet és betartatja az Ulfric törvényeit.  

Fenrir

A kihívó. Nyílt kihívás után kaphatja meg valaki a pozíciót és nem túl tartós. Az összecsapás után vagy ő, vagy a kihívott Ulfric halott lesz.

Vargamor

A horda boszorkánya/varázslója, ha úgy tetszik, sámánja. Gyógyító és varázsképességekkel rendelkező ember, akit a horda befogadott. Segíti, támogatja őket.  

Freyja

Lupa, aki függetleníti magát az Ulfrictól. A nőstény kihívást intéz a hímek felé, mely szerint, amelyikük először hágja meg, társává válik. Ez egyben azt is jelenti, hogy a lupa pozícióját elveszíti és hivatalosan is különválik a királytól.

Eros/Eranthe

Azok az alfa farkasok, akik fiatal társaik mellé vannak kirendelve, hogy segítsék őket az alakváltás kontrollálásában, különösen szexuális aktus alatt.

Munin

A horda halottjainak szellemi szintű, energia formájú manifesztációi. A munin általában a lupanarban érezhető, ahol a horda összegyűlik és helyhez köthető. (Szent fa, temetkezési hely...stb.) A Thronnos Rokke klán esetében nem a hely fontos, hanem a horda tagjai, ők ugyanis megeszik halott társaikat, így a szellemek velük maradnak. A munin/muninok megszállhatják, megszólíthatják a rájuk fogékony farkasokat. A delikvens ezáltal részesül a munin emlékeiből és hallani olyanról, hogy képességeket is adtak át a megszállott személynek.

Ulfric - A király

A falka legerősebb híme. Ulfricnak nem lehet születni. Személye csak akkor cserélődhet, ha meghal. A kihívás mindig hivatalos, a harc mindig az egyik fél haláláig tart. Amennyiben más, egyéb okból halálozna el, helyére a falka másodikja lép, azaz a Freki. Ő dönt arról, hogy kit fogad be a hordába és kit taszít ki onnan. Hallani már lehetett elvétve női Ulfricról is, de a hordák nem tűrik jól.
Speciális képessége: Képes kényszeríteni a falka tagjait az alakváltásra, de meg is állíthatja azt. Ez alkalmazható büntetésként, de gyakran életet is menthet.  

Lupa - A királynő

A lupát minden esetben az Ulfric választja ki, a hivatalos bemutatás után farkasalakban kell párosodniuk a falka előtt. A hétköznapi életükben nem szükséges párként élniük, de a farkasaik összetartoznak. A lupa címért nem kell küzdeni, adható és el is vehető bármikor. Az Ulfric távollétében a királynő nem lép elő falkavezérré, a király parancsait felül nem írhatja. A pozíció nem egyenlő azzal, hogy a lupa a legerősebb nőstény a falkában.
Egyes lupák képesek a gyógyításra is, ha fogékonyak a muninra.  

blackout frpg

- - - - - -


 Tomorrow is another day
And you won’t have  to hide away
You’ll be a man, boy!
But for now it’s time to run it’s time to run!
Vissza az elejére Go down

Admin
Admin
hell around us
Hozzászólások száma :
84
Korom :
343
Fajom :
A mindenség
Csatlakoztam :
2022. Jul. 25.


blackout frpg

Staff
Staff


Rang
: Adminisztrátor
Vas. Márc. 19, 2023 4:22 pm
Vérleopárd

Vesd le emberi mivoltod!



St. Louisban nem él nagy számú vérleopárd csapat, akik jelen vannak, összetartanak.
Leopárd nem születhet, a vírust átadni meglehetősen nehéz náluk is, mint minden macskafélénél.  


I. Kölyök  
Frissen beharapott váltóként még tanulja a felerősödött érzékeit. A pard tagjai vigyáznak rá, tanítják őt. Az alakváltásokra eleinte nem nagyon emlékszik és nincs összhangban a macskájával.  


II. Vérleopárd
Már oszlopos tagjai a pardnak, de nem alfák. Vannak, akik sosem válnak majd alfává. Segítenek az ügyek intézésében, a dominánsabbak már vállalnak mentorálást is. Emlékeznek az alakváltásokra és nem váltanak kisebb ingerek hatására.



III. Alfák

Rangjaik:  



Lion passant – A vezető

Az az alfa leopárd, aki képes lenne vezetni a pardot, de semmi védelmet és segítséget nem nyújt a számukra. (Uralkodik, de nem kormányoz.)


Léoparde lionné - A segítő

Az az alfa leopárd, aki nem vezetője a pardnak, de védelmezi és segíti őket. (Kormányoz, de nem uralkodik.)
További rangokra nem tagolódnak. Természetesen köztük is vannak domináns és szubmisszív jellemek, ahogyan rang nélküli alfák és domináns, nem alfa egyedek is.
Nimir-Ra, Nimir-Raj – A király és a Királynő

A királynő és a király. A leopárdoknál megosztott a falka vezetése. A király és a királynő fizikailag és mentálisan is egy pár, az ő egységük tartja össze a csapatot. A falkájukat pardnak nevezik.  
Ismert különleges képességeik:  
A hús hívása - A király/királynő felhasználja a pard energiáját és képes vele gyógyítani, öngyógyítani is. Szex nem kell hozzá, csupán a test-test ruhátlan kontaktusa.  
Gyors váltás - Pillanatok alatt képes alakot váltani oda és vissza úgy, hogy nem üti ki magát és nem kell állati alakban sem maradnia.  
Erő és a vér - Képes megosztani a saját erejét a pard tagjai között.  



blackout frpg

- - - - - -


 Tomorrow is another day
And you won’t have  to hide away
You’ll be a man, boy!
But for now it’s time to run it’s time to run!
Vissza az elejére Go down

Admin
Admin
hell around us
Hozzászólások száma :
84
Korom :
343
Fajom :
A mindenség
Csatlakoztam :
2022. Jul. 25.


blackout frpg

Staff
Staff


Rang
: Adminisztrátor
Vas. Márc. 19, 2023 4:22 pm
Vérhiéna

Vesd le emberi mivoltod!



“Viszketegen vihorászó, ostoba dögevők”..jellemezték a rajzfilmben. Való igaz, vihognak és dögevők is. A hiénák falkájába tartozni nem egyszerű, elég nehéz közösség. A falka erősen matriarchális, tehát királynő uralkodik, hatalma kizárólagos, sosem osztozkodik. Hiénák nem születnek, hiénává válni lehet. Egy időben meglehetősen gyakoriak voltak a balesetek, ugyanis akárcsak a farkasoknál vagy a patkányoknál, náluk is könnyedén átadható a kór.  
A világuk külsősöknek talán erőszakos és furcsa, épp ezért született megegyzés a Város Ura és az Oba között, hogy átköltöznek a folyó túloldalára. Oda már tényleg csak az megy, aki célirányosan őket keresi.
Született hiénák nem léteznek, csak beharapás által válhat valaki hiénává.

I. Kölyök - Kin  
Ahogyan másoknál, náluk is fokozatosan alakul ki az új képességek megismerése. Az ifjú hiénák szörnye elég domináns az emberrel szemben, ezért felügyelik őket. Befogadja őket a falka, az Oba törvénye pedig egyértelmű: Élj vagy halj! Korábban egyszerűen kisodorták a kölyköket olyan helyzetekbe, ahol vissza kellett magukba nyomni a szörnyetegüket. Több baleset is történt, ezért is élnek most a folyó túloldalán (többek között).
 
II. Vérhiéna - Atay  
Kifejlett hiénák, akik már kezelik a bennük dúló háborút. Ha a dög megkapja, amire vágyik, hagyja élni az embert és segítségére is lehet. Az Obának ezért kell kemény kézzel fognia őket. A hiéna védelmező és az emberi oldal gyakran jobban hallgat rá, mintsem magára. Ezért, egy hiéna közelében mindig biztosra kell menni. Elég távolság, semmi hirtelen mozdulat és domináns fellépés. Vagy még ez sem elég?  

III. Alfa  
Rangjaik:  



Faia – tanítók

A falka fiatal tagjainak segítik a beilleszkedés, az új lényükkel együtt élni és elsajátítani a szükséges alapokat.  
Roppant keménykezüek és sokszor kegyetlenek, módszereikkel ms falkák tagjai nem értenek egyet a legtöbbször, de aki ismeri a hiénákat az pontosan tudja, hogy ez szükséges. Erős a jellemük, náluk nem dominál a falkaösztön olyan erősen.

Dalane – harcosok

Azon egyedek ők, és nincs belőlük sok, akiknek az önfegyelme figyelemreméltó. Az évek múlásával, ami nem kevés, de magtanultak együtt élni a bennük lakozó vaddal, kihasználják annak lehetőségeit, nem küzdenek ellenük, és emiatt kevesebb a “belső viszály” önmagukkal. A hiénájukkal együtt élnek, harcolnak és gondolkodnak. Erős lények, roppant veszélyesek, de gondolkodás pártiak az ösztönnel szemben. A falkáért mindenre is képesek, kitűnő harcosok, de nem ostobák és nem olyan végtelenül kegyetlenek, de még mindig baromi perverzek.  
Az összefogásukat tanítani lehetne, ha harcba keverednek.  

Kait - Testőrök  

Ők vigyáznak az Obára, a parancsait kérdés és késlekedés nélkül teljesítik, olyanok, mint egy elhajított kés.  
Létszámuk KETTŐ, nem több és nem is kevesebb. A posztot gondosan válogatott tagok tölthetik be, erősek jellemben és testben, régóta alfák, mindent tudnak a bestiájukról.  
Kinevezésük halálukig tart, vagy az Oba haláláig, a hűségük megkérdőjelezhetetlen.  
mivel az Oba maga egy játszótérnek tekinti a világot, sok atrocitásba kavarodik, ezért a testőrsége sokáig nem marad életben.

AZ Oba  - A királynő


A hiénák királynője. Egyedül uralkodik.  
Kegyetlen, domináns. Ha partnert is vesz maga mellé, azt csak a fajtársai közül teszi, ez persze nem egyenlő egy jó szexszel, de őt sem engedi maga helyett uralkodni, hiszen elég kegyetlen ahhoz, hogy Ő maga irányítsa a falkáját.  
Ha partnert választ, elkötelezi magát egy életre, sokszor persze ez a partner élete végéig szól és túl sok a baleset. Emiatt aztán sokkal szívesebben válogat a falkája tagia közül maga mellé hímeket és nőstényeket.

blackout frpg

- - - - - -


 Tomorrow is another day
And you won’t have  to hide away
You’ll be a man, boy!
But for now it’s time to run it’s time to run!
Vissza az elejére Go down

Admin
Admin
hell around us
Hozzászólások száma :
84
Korom :
343
Fajom :
A mindenség
Csatlakoztam :
2022. Jul. 25.


blackout frpg

Staff
Staff


Rang
: Adminisztrátor
Vas. Márc. 19, 2023 4:23 pm
Vérkobra

Vesd le emberi mivoltod!


A hüllők meglehetősen egyedülálló csoportot képeznek az alakváltók között. St. Louis a vérkobráknak ad otthont, több hüllőt sosem láttak. Az itteni kobrák, akár a többiek: erősek, kegyetlenek és  sokszínűek. Csak úgy, mint a természetben élő kobrák, akkor veszélyesek, ha éhesek vagy, ha fenyegetve érzik magukat. Elég zárt világot építettek maguknak. St. Louis alvilágának szerves tagjai, mondhatnánk építői és karbantartói egyaránt.
A kobracsaládok között mindig is hatalmi megosztottság volt, nem ritkák az előre elrendezett házasságok sem. Az alakváltók között annyiban egyedülállóak, hogy egy kobra nő dönthet úgy, hogy nem emberi, hanem állati alakban vállal utódot, így tojásokat rak és a kis kobrák abból kelnek ki.  


A csapat felépítése:  


I. Kölyök - Reptilia
Amennyiben született kobráról van szó, már egészen kis korában rendelkezik a gyorsabb mozgás, jobb szaglás, és átlagon felüli erő hármassal, mint egy kifejlett alakváltó. Legelőször tíz éves korában vált alakot.
Amennyiben megmarták, úgy mint a többi fajnál, fokozatosan jönnek elő nála a jegyek. Friss alakváltóként nem maradhatnak egyedül, soha. Ellentétben a farkasokkal, tigrisekkel és a többiekkel, egy friss kobra, mindig az áldozatot keresi. A közelükben nem tanácsos idegen alakváltóknak vagy halandóknak hirtelen mozdulatot tenniük, ugyanis szörnyetegük a prédára vár. Nagyon jó rejtőzködők.


II. Vérkobra - Elapidae
Itt már teljesen kifejlett kobráról beszélünk. Társaival rendkívül jól kommunikál, ám képes magát megtartóztatni, és a vadászatban is sikeres. Képes együttműködni a többiekkel, akár egy szervezet. Mire valaki eléri ezt a szintet, családja már teljesen befogadta. Mindenki figyelemmel kíséri őket, ugyanis itt dől el, hogy mivé válik a csapat életében.

III. Alfák - Irányultságtól függően
Rangjaik:  


Yod'dha  - Harcos

A falka megbecsült férfi harcosai. A legerősebb, legügyesebb vadászok. mindig védik társaikat, de ők azok is, akik a büntetéseket végrehajtják. Köreikbe nehéz bekerülni, helyeik csak halállal üresednek meg (2 férfi).

Yod'mahila - harcosnő

-A falka megbecsült női harcosai. Hasonlóak a hímekhez, de ők inkább a kínzások mesterei, nem a büntetéseké. Köreikbe nehéz bekerülni, helyeik csak halállal üresednek meg.

Raksat - mentor

Azok a kobrák, akik leggyakrabban mentorként működnek. Erős, megbízható személyek, akik kellő önuralommal és türelemmel rendelkeznek fiatalabb, tapasztalatlanabb társaik irányában.

Sama (nő) - Gama (férfi)

A jövőbeli király/királynő poszt esélyesei. Azok, akik már bizonyították erejüket, eszüket és rátermettségüket a falkának. Olyan férfi nem kerülhet közéjük akinek már van gyermeke, és olyan nő sem. Életük meglehetősen nehéz a kiválasztás előtt. Gyakran, ha a vezető nem tud dönteni két delikvens között, harccal dől el, hogy ki nyeri a pozíciót.

Salah - döntéshozó

Egyetlen személy, aki a vezetők távollétében döntéseket hozhat. Más helyzetekben ő az, aki esetlegesen követelheti az uralkodó leváltását is. Kihívónak is nevezik.

Kashyapa - Kadra - vezető

A kobra csapatok vezetői. Noha ketten irányítják a falkát, a férfi szava a döntő. Nagyon ritka az a város, ahol egyedül királynő irányítja a kobrákat. Mindketten erősek, de csak akkor alkothatnak igazi egységet, ha ténylegesen egy párrá válnak. A kobracsaládok között, még a mai napig nem ritka az érdekházasságok létrejötte, pont emiatt.

blackout frpg

- - - - - -


 Tomorrow is another day
And you won’t have  to hide away
You’ll be a man, boy!
But for now it’s time to run it’s time to run!
Vissza az elejére Go down

Admin
Admin
hell around us
Hozzászólások száma :
84
Korom :
343
Fajom :
A mindenség
Csatlakoztam :
2022. Jul. 25.


blackout frpg

Staff
Staff


Rang
: Adminisztrátor
Vas. Márc. 19, 2023 4:24 pm
Vérpuma

Vesd le emberi mivoltod!




A pumák eléggé öntörvényűek, a saját érdekeik szerint cselekszenek, ők kevésbé hisznek a koalícióban, mert szerintük a váltók magasabb rendűek, nem akarnak vegyülni az egyszerű halandókkal, számukra a vámpírok jelentik a kihívást, az ő erejükben igazán hisznek, mert már sokszor megszívták velük, hiszen előszerettel állnak beléjük.  
Addig azonban képesek alkut kötni, míg az érdekeiknek megfelel és előnyük származik belőle.  
Nem áll távol tőlük, hogy mocskos üzletekbe keveredjenek.  
berendezkedésük patriarchális, de a falka nő tagjait tiszteletben tartják, megvédik és támogatják őket, azonban nem kell a nőstényeket sem félteni.  
Soraik közé bekerülni nem nehéz, viszont bentmaradni már nem könnyű, mert a hímek meglehetősen bizalmatlanok.  
A szabályaikat és törvényeiket demokratikusan hozzák, csakhogy a demokrácia náluk a férfiakra terjed ki. A nők nem szólhatnak bele, a véleményük nem számottevő, azonban megeshet, hogy egy nő sokra viszi köztük, de attól még nincs szavazati joga.  
A pumák szoros falkában élnek, kifejezetten ritka, hogy egyedülálló alakkal találkozhatunk, sőt egészen lehetetlen.  
A falka igen összeszokott és kemény szabályrendszer szerint élnek.  
Született pumák nem léteznek.

Rangjaik:  


I.Kölyök
A kölykök nem uralják az erejüket, őket is köti az első holdtölte, de aztán képesek alakot váltani, azonban ilyenkor az kontroll elvész, maradnak az állati ösztönök. Mentorok vigyázzák őket, hogy sem emberi alakban, sem állatiban ne követhessenek el sok butaságot.  

II. Vérpuma
Tapasztaltabbak, erősebbek, mint a kölykök, sok tanulás áll mögöttük, erejük megnő, mint a méretük is. A nők még mindig nem tagjai a belső körnek, emiatt szemmel vannak tartva, hogy ki ne alakulhasson egy esetleges puccs.  
Beindulnak a falkán belüli helyezkedések.  
A férfiak ekkora már sokat kellett, hogy bizonyítsanak, tagjai a falkának, részt vesznek a gyűlésen, szavazati joguk még csak tanácsként foganatosítható.  
Kapnak komolyabb feladatokat, de még mindig velük tart egy mentor, aki adott esetben jelent is róla, ha elvesztenék a kontrollt.
Vadászni járhatnak egyedül, feladatuk a falka összetartása.  
Mindenki az elért poszton küzd a feljebb jutásért. Azonban a visszafokozás sem ritka köztük, sem a nők sem a férfiak esetében, elég régimódiak. Aki nem teljesít, az nem kap jutalmat, emiatt fokozottak a belviszályok.


III. Alfák
Az alfák erősek és kiegyensúlyozottak, részei a gyűléseknek, szavuk és hatalmuk van. Nőt választanak a falka tagjai közül, meglehetősen kevesen dolgoznak polgári munkában, főleg, mert az kissé kiszórja őket a falka tagja közül.  
Erősek, hatalmasok, szavuk van, megbecsülésük. Uralják a vadat és tudnak együtt gondolkodni is vele.  

Riyal - Gyilkos

Ők végzik a piszkos munkát, bérgyilkosok, végrehajtók. Továbbá az ő feladatuk, hogy elhárítsák a falkára nehezedő veszélyes helyzeteket. Megfontoltak és erős jelleműek, nők és férfiak is lehetnek a tagjaik között.  
A férfiak szavazati joggal bírnak, már nem kérdőjelezik meg a döntéseiket. Ők a csendes gyilkosok.  
Halk szavúak és a háttérben szeretnek lenni.  

Hamawt'a - Tanító

A falka gyengébb tagjait tanítják vadászni, harcolni és beolvadni a falkába. Segítenek a mentális és fizikai felkészülésben a kölyköknek.
A férfiak teljes szavazati joggal rendelkeznek, a nőket szívesen meghallgatják, de joguk nincs szavazni, részt sem vehetnek rajta.
Felelősségük a tanítványokért teljeskörű, a hibákkal ők szembesülnek és rajtuk is verik le.  

Ingenio - Védő

A falka védői, inkább az eszükkel tűnnek ki a falkából. Jó taktikusok, jó mentális harcosok. Domináns alkatok. Erősségük nem feltétlenül fizikai.

Gadyen - Testőr

Csak férfiak lehetnek, nincs és nem is lesz kivétel soha.  
Létszámuk az uralkodó párra van bízva, de szinte sosem haladja meg a hármat. Valamelyikük mind a vezető közelében van.  
Erősek, kitartóak és megfontoltak, sosem veszítik el a fejüket, nem hoznak önálló döntéseket, feladatuk a királyi hatalmát megerősíteni, megvédeni, parancsait zokszó nélkül végrehajtani.  
Szavazati joggal rendelkeznek, oszlopos tagjai a falkának. Ha a király meghal, ők is életüket vesztik.  

Hyaksh - Az alelnök, kiskirály

A falka MÁSODIK hímje. A vezetőség tagja, a király jelöli maga mellé, nem vérszerinti alapon, hiszen nem szaporodnak csak beharapással, de személyét szavazással a falka választja ki igazából.  A király bizalmasa, jobbkeze.
A király távollétében Ő irányítja a falkát, hűsége bár megkérdőjelezhetetlen lenne, de puma.  
A rangot  szavazással, vagy halállal veszítheti el, a vezér halála után övé a hatalom, ellene szavazni ekkor már nem lehet. Éljen a demokrácia!

Kamachiq - Az elnök, a falkavezér, a király.  Quiya -  A királynő  

Ami náluk nagyon különleges, hogy nem kell egy párt alkotniuk, a lényeg, hogy egységet teremtsenek, megesik, hogy azért lesznek egy pár, mert esetlegesen egyesítsenek két falkát, az egységük a pecsét.
A posztok elnyeréséhez a falka szükséges, így megeshet, hogy két olyan tagot boronálnak össze, akik ezt a legkevésbé sem szeretnék, de hát a romlatlan demokrácia, ugyebár...

A vétójog
Az egyetlen, amiben szavazhat nő, egyetlen nő, mégpedig maga a Quiya. Neki egy darab vétójoga van, mint a férfiaknak, akik tagjai a gyűlésnek. Kettő vétójoggal rendelkezik a Kamachiq.

blackout frpg

- - - - - -


 Tomorrow is another day
And you won’t have  to hide away
You’ll be a man, boy!
But for now it’s time to run it’s time to run!
Vissza az elejére Go down

Admin
Admin
hell around us
Hozzászólások száma :
84
Korom :
343
Fajom :
A mindenség
Csatlakoztam :
2022. Jul. 25.


blackout frpg

Staff
Staff


Rang
: Adminisztrátor
Vas. Márc. 19, 2023 4:24 pm
Véroroszlán

Vesd le emberi mivoltod!


Hatalom, dicsőség, tisztelet! Ez a szentháromság az életük ritmusa.
Társadalmuk patriarchális!

Mindig és minden körülmények között védik a falkát.
A falka életét a hímek közötti dominancia harcok jellemzik és határozzák meg. Vezetőjük a REX, a király.  
Minden hímben megvan a képessége annak, hogy Rex lehessen, de nem mindegyik tud élni ezzel a képességgel, így elnyomva marad benne.  
Heves vérmérsékletűk van, emiatt sok a beharapott tagjuk, a fiatalok és életerős hímek és nőstények.  
Nagyratörő lények, akiknek azonban magas az egójuk, megválogatják kit engednek a soraik közé, nem lehet akárki oroszlán és nem is élhet köztük gyenge jellem, nem a szubsággal van a gond, hanem azzal, ha nem elég magabiztos és fensőbbséges, hiszen a mottójuk, hogy az állatok királya az oroszlán.  
Született oroszlánok alapvetően nem léteznek és ahogy a többi macskafélénél, úgy náluk is nehéz átadni a likantrópiát.  
A St. Louisban élő falka vezére képes teliholdkor átvenni a nősténytől a szörnyét, hogy a terhességét megőrizze, Azonban erre csak a Rex képes, és ez az egy Rex, akinek egy tigris megtanította. Az átvétel a királyt meggyengíti, napokra levertté és fáradtá teszi.

Golden Fangs- A St. Louisi oroszlánfalka

Rex: Keegan Addams

Regina: Sage Howell-Addams


I. Kölyök.
Erős kis ifjoncok, legyenek bármilyen korúak, de az oroszlánok szeretnek haladni a korral és fiatal kölyöknek, fiatalokkal játszadoznak, hogy mire eléri őket a kor, már értékesebb tagok lehessenek, nagyon ritka, hogy idősebb tagokat harapnának be.
A vadon szava szólítja őket, összezavarja és megbolondítja őket az első telihold, az átváltozást képtelen kontrollálni és a testüket puha szőr fedi. Mivel az oroszlánok nagyon védik a tagjaikat, emiatt már az első átváltozásánál van kelen egy másik oroszlán, aki segíti őt és együtt vadásznak, hiszen megeshet vele, hogy a saját társaira is rátámadhat. Az ősi ösztön úgy hívja meg, hogy az agya elborul és csak a vadászat élteti, hiszen az állatok királya, az övé a világ

Megjegyzés: 1-2. szinten ha erős inger éri a fiatal alakváltót, akkor átváltozik alakjába, és tombolásba kezd. Ezért van szükség, hogy egy erősebb társa vele legyen ezekben az időkben, amíg meg nem tanulja uralni.

II. Véroroszlán
Már alakváltó szemszögből kifejlett oroszlánnak tekinthetők. Emlékeznek az alakváltásokra, megtanulták kezelni a belső szörnyet. Az erősebb ingereket is el tudják nyomni (már persze, ha nem szubmisszív egyedről beszélünk). Az oroszlánok nem átlagosak, mindegyikükben ott van a tettvágy, a bizonyítási kényszer. Vannak azonban, akik erről a szintről nem tudnak feljebb lépni, nem válnak alfákká. Számukra a Rex jelöli ki a feladatot. A legnehezebb talán megtanulni, hogy hol a helyük a rangsorban.

III. Alfák
Roppantul dominánsak, magabiztosak és kissé önteltek, öntudatosak és nagyon magabiztosak. A vágy feléled, hogy átvegye az irányítást és maga is Rex lehessen, törtető alkatok, nem sok kivétel akad. Kihívást jelentenek, nem árt őket szemmel tartani, mert hajlamosak rá, hogy építkezzenek a belső körökben a Rex ellen. Okosak, megfontoltak, nagyon jó emberismerők és hallgatnak az ösztöneinkre, ha veszélyt jelez.  

Rangjaik:  



Vikela – Védő

A falkák szellemi vezetői, az Őrzök. Nekik nem a testi erejük a számottevő, hanem a mentális, Különleges képességük, hogy képesek lecsillapítani a harcoló társakat. Tagjaik Nők.  
Tisha – tanító

Ők azok, akik vezetik útjukon a fiatal váltókat. Segítenek abban, hogy elsajátítsák mindazt, ami kellhet az oroszlán léthez.  Tagjaik lehetnek nők és férfiak, amennyiben elég elkötelezettek, hogy ellássák a feladatukat.  

Labala – harcos

A falkában ők a legerősebb és legdominánsabb hímei. Már a megjelenésük is tiszteletet parancsol, erősek, magabiztosak, rettenthetetlenek. A falka védelmezői. ha valakit elő kell keríteni ők megteszik és ha az kell, hát likvidálják is.  

Zingel - Vadász

A falka jóléte az ő felelősségük, vezetik a vadászatokat, domináns nőstények.

Vundile - Hárem

Velük párosodik a Rex, hogy a hatalmát megerősítse és a földbe gyökrezze. Az aktus előbb állati alakban történik meg, a falka előtt. Közülük kerül ki a Regina, főleg akkor, ha új Rex kerül a falkába.  

Rex – a Király; Regina – a Királynő

A Rex
A falka Vezére! szava szent és megkérdőjelezhetetlen. Ő a falka legdominánsabb tagja és vezetője, a királya.  
A falkát összefogó erővel bír és ő az, akinek a szava a törvény.  
A hatalma nagy, tekintélye erős. Igazságos, de keménykezű vezér. A Rex erős hím, feladat, hogy összefogja a falkát és rendezze a belviszályokat és ez nem kis feladat, szinte folyamatos odafigyelést igényel, mert a posztja megtartsa nem könnyű, lévén mindig akad új kihívó.  
Ő dönti el, hogy hány és milyen hímet vegyenek fel a falkába.  

A Regina - Királynő
Ő az Alfanőstény, a királynő, a falka irányító nősténye. A többi alfával dolgozik együtt, hogy a falka biztonságban legyen. Védelmező alkat, nem fél kiállni értük.  
Erős, határozott és kegyetlen, ha a falkáról van szó.  
Ha a Rexét megölik, az új Rex dönt arról, hogy a Regina a posztján marad vagy sem.
Ha nem, akkor a lefokozása egyértelmű, újra a hárem része lesz. Viszonylag ritka, hogy az új Rex megtartaná a Reginát.

blackout frpg

- - - - - -


 Tomorrow is another day
And you won’t have  to hide away
You’ll be a man, boy!
But for now it’s time to run it’s time to run!
Vissza az elejére Go down

Admin
Admin
hell around us
Hozzászólások száma :
84
Korom :
343
Fajom :
A mindenség
Csatlakoztam :
2022. Jul. 25.


blackout frpg

Staff
Staff


Rang
: Adminisztrátor
Vas. Márc. 19, 2023 4:25 pm
Vértigris

Vesd le emberi mivoltod!


Vértigris csak a Város Urával egyeztetve alkotható az oldalra!

Kezdetekben, öt tigrisklán létezett a néhai Kínai Császárság területén, az aranytigris királynővel az élen. Párja, Minden Tigrisek Atyja, egy nagy erejű vámpír volt, aki erejét megosztotta alattvalói között. Így örökölt az öt klán, öt különböző képességet. Azonban, amikor Minden Tigrisek Atyját megfosztották az erejétől, a királynőt pedig kivégezték a vámpírok, a klánok szétszéledtek, képességük odaveszett.
Ennek az elszakadásnak köszönhető, hogy a klánok befelé fordulóak lettek és többé nem közösködtek másokkal. Ez vezetett el odáig, hogy napjainkban a többi alakváltó fajhoz képest, jóval kevesebb tigris él a világban.
Egy különlegességük azonban megmaradt: utódaik megöröklik a likantrópiát. A klánok zártsága és tiszta vérvonal iránti rajongása csak még inkább elzárta őket társaiktól. Maroknyi csoportokon belül azonban hamar kialakult a belterjesség is. A régi időszakokban nem ment ritkaságszámba egy-egy tigris öngyilkossága, az irányított élet helyett, vagy éppen szökése a kényszerházasság elől.
Később kezdték felismerni, hogy lassan egymást ítélik halálra, így elkezdtek beharapni egyes kiválasztott személyeket. A tigrislikantrópia azonban az egyik legnehezebben átadható, mivel csak egy igazán erős tigris képes arra, hogy továbbadja. Mivel a beharapás során életfontosságú szerveket kell roncsolni, minimális az esélye annak, hogy a delikvens túlélje azt. Épp ezért kevés a beharapott tigris. A tigrisklán szempontjából mindig ajándék, ha valakit hozzájuk hasonlóvá tesznek.
A született tigriseket az különbözteti meg a beharapott társaiktól, hogy szemük emberi alakjukban olyan színű, mint szörnyetegüké és a hajuk is. Épp ezért, hajdanán nehéz volt elrejtőzniük. Manapság már megoldható kontaktlencsékkel és hajfestékekkel, de egy igazi tigris büszke rá, hogy annak született.
A tigrisklánok erősen matriarchális beállítottságúak és vámpírhoz köthető származásuk miatt nem köti őket a telihold hívása.
St. Louisban jelenleg viszonylag sok tigris tartózkodik, akik a Város Urától remélik a védelmet. A falkának nincs Changja jelenleg, a Kis Királynők ereje még nem ébredt fel.

A klánok:  



Fekete Klán - Jelenleg a kihalás szélére sodródtak, alig egy tucatnyiról tudni világszerte. Egy-egy példányt más klánok fogadtak be.
Néhai képességük: Hatalmuk volt a víz felett.
Kék Klán - Számuk alig sokszorosa fekete társaiknak, de létezésük ugyanúgy veszélyben van.
Néhai képességük: Hatalmuk volt a föld és energiái felett.
Vörös Klán - Kiterjedt családokban élnek szerte a világon. Számuk aránylag stabil és lassan gyarapodik. Ritkán ugyan, de előfordulnak közöttük beharapott példányok is.
Néhai képességük: Hatalmuk volt a tűz felett.
Fehér Klán - A legnagyobb csoport, sokfelé megtalálhatóak, közöttük nagy számban vannak beharapottak is. A legliberálisabb klán.
Néhai képességük: Hatalmuk az elektromosság volt.  
Arany Klán - Egy időben azt beszélték, a néhai uralkodói vérvonal kihalt. Azonban erre az élő példányok rácáfoltak. A klán, a fennmaradását erős vámpírok védelmének köszönheti. Számuk kb. a Kék Klánéval vetekedhet.
Néhai képességük: Hatalmuk volt a levegő ereje felett.

Korcsok: A régi időkben kísérleteztek vele, hogy keresztezték a színeket. Külső jegyekben meg is jelent, de a vérvonal erejét nem voltak képesek használni és igazán egyik klán sem fogadta be őket.


Rangjaik – beharapott személy esetén


I. Kölyök
A frissen beharapott kölyök, a felépülést követően felébredő ösztönökkel néz szembe az alakváltó léttel. A vezetők töltik be legtöbbször a mentoruk szerepét, vagy a falka erősebb tagjai. A névvel ellentétben, emberi viszonylatban nem kölykök. Ám vadászösztöneik nem kifejlettek, ezért sok tanulásra van szükségük. A tigris hatalmas, impozáns állat, ezért az embernek meg kell tanulnia alkalmazkodni az igényeihez. Az első teliholdjuk veszélyes, hisz sérült szerveik itt alakulnak újjá. Csak a legerősebbek vészelik át baj nélkül.
A született tigrisek 12 éves korukban váltanak először alakot, addig klánjuk készíti fel őket a rájuk váró életre.


II. Vértigris
Képesek rá, hogy visszaszorítsák szörnyetegüket, és használják annak természetfeletti erejét. A könnyebb vadászatokban aktív résztvevők, segítik fiatalabb társaikat. Ez a szint a vízválasztó. Ekkor lesznek fiatal zöldfülűből, megfontolt és sikeres vadászok, oszlopos tagjai falkájuknak. Ha nem felvigyázók, magányosan vadásznak. Kitűnően ismerik áldozataik gyenge pontjait.
Képesek átvenni falkatársaik szörnyetegét, ami hasznos egy állapotos nő esetében. Ezt minden tigrisklán megtanítja a sajátjaiknak. Mivel a hold vonzása nem szabályozza az alakváltásokat, de időnként szükségesek, így segítik egymást és a klánok fennmaradását.

III. Alfák
 
Tengkar - Harcos

A klánok rendfenntartói és vigyázói. Posztjukért keményen megküzdenek és megbecsülik őket. Figyelnek az egyensúlyra és keményen büntetik azokat, akik megsértik a klán szabályzatát, vagy magát a klánt. Képesek a részleges alakváltásra.

Menabung - Őrző

Felügyelők, akik a fiatal falkatagok, a királyi pár, és a falka jólétére figyelnek. Első sorban mentorok szerepét töltik be. A védekezés a specialitásuk. Egyfajta speciális kasztot képviselnek ők, hisz a hagyományokat is ők tartatják be, és ők ismertetik meg a fiatalokkal.
Képesek a részleges alakváltásra, valamint meg tudják akadályozni fiatal társaik alakváltását az energiák visszaszorításával.

Giat, Giate - Termékenyek

Azok a nők és férfiak, akik fizikailag vagy mentálisan kiemelkedőek, de nem tagjai a Tengkaroknak sem a Menabungoknak.
Ők a klánt és a családot választják az emberi társadalom helyett. Csak akkor mennek emberek közé, ha feltétlenül szükséges. Koruk széles skálán mozog, a fiatal felnőttől az idősebbig. Ők a vérvonal fenntartásáért élnek.

Garaksak - Védők

A testőrség. Közvetlen az uralkodók közelében vannak és védik őket. Parancsra cselekszenek, parancsra ölnek értük, ha kell. Bizalmi posztok. Nők és férfiak is lehetnek közöttük.

Sanaku - Kis Királynő

Az a nő, akinek szörnyetege képes akár nagy távolságról is magához hívni a fiatal hímeket, hogy azokat követőjévé tegye és párosodjon velük.
Az erősebb Sanakuk sorsáról a királynő dönt. Vagy életben hagyja őket és azok új klánt alapítanak követőikkel, vagy hatalomféltésből megöleti.

Li Da - Örökösök

A királynő gyermeke, aki a sorban követi őt. Továbbá olyan fiatal hímek tartoznak ide, akik elég erősek ahhoz, hogy ellenálljanak a Kis Királynők hívásának, mentális és fizikai erejük nagy.

Rusarani - Társ

A királynő társa viseli ezt a rangot abban az esetben, ha nem ő a klán legerősebb hímje.

Chang - Királynő

A tigrisfalka királynője. Előkelő, erős, megbízható, jó vezető. Ezen tulajdonságai a legfontosabbak. A hagyományok nagy tisztelője, és a falkáért mindig minden esetben kiáll. Tekintélye megkérdőjelezhetetlen. A Raja a klán legerősebb hímje. Posztjáról harccal távolítható el, de a küzdelem nem halálig tart, a fajfenntartás végett. A klán védelmezője és a harcosok vezetője.
Királynői posztot csak Kis Királynő szerezhet. A királynőt nem lehet kihívni. Amint megöregszik vagy meggyengül, posztját a Kis királynő vagy annak hiányában a legerősebb alfa nőstény veszi át. Chang sosem lehet beharapott tigris.  

blackout frpg

- - - - - -


 Tomorrow is another day
And you won’t have  to hide away
You’ll be a man, boy!
But for now it’s time to run it’s time to run!
Vissza az elejére Go down

Admin
Admin
hell around us
Hozzászólások száma :
84
Korom :
343
Fajom :
A mindenség
Csatlakoztam :
2022. Jul. 25.


blackout frpg

Staff
Staff


Rang
: Adminisztrátor
Vas. Márc. 19, 2023 4:25 pm
Vérpatkány

Vesd le emberi mivoltod!


Süllyedő hajó és patkányok. Patkányképű. Gyáva patkány. Egyértelmű, hogy a patkányvírus nem tartozik a népszerű alakváltó-kórok közé, noha rendkívül könnyű elkapni, igencsak fertőzőképes, egyes néprétegekben kifejezetten gyakori is, hogy az emberek kapcsolatban állnak egy vagy több vérpatkánnyal, vagy ismernek valakit, aki azzá lett, esetleg éppen ők maguk azok. Nem egy nagy dicsőség, nincs meg bennük a farkasok nemes méltósága, a tigrisek és oroszlánok büszkesége, a leopárdok és pumák szépséges gyilkosképe.

A patkányokat sokan és sokféleképpen alábecsülik, pedig a horda erejét talán ők tartják a legtöbbre, ritkán hagyják el a fajtársaik közelségét, még emberi alakjukban is szeretnek egy társaságban járni, hordában, így mutatva magukat félelmetesebbnek, mint amilyenek valójában. Senki se szeret arra gondolni, hogy mit tesz a sarokba szorított patkány. Az érzékszerveik roppant kifinomultak, az orruk és az ízlelésük kimagasló, gyér fényviszonyok között is jól látnak és egészen lenyűgöző a tájékozó tudásuk. Tagjaik mozgékonyak, a szűk helyek nem ejtik kétségbe őket, sőt, ott jobban ki tudják bontani az adottságaikat, ahol másokat a klausztrofóbia gyötör. Állati érzékeik emberi idejükben se hagyják el őket, ugyanakkor állati formájukban sem nélkülöznek némi emberiességet, mert a patkány nem éppen az az elnyomó, karakán állat. Ők ritkán vadulnak meg úgy, hogy ne akarnának egy kicsit megvadulni.

Alacsonyrangúságuk azonban sok esetben a bűnözői életmód felé sodorja őket, de ritkán válnak belőlük nagyszabású gengszterek, a piti bűncselekmények az ő asztaluk, erőszakos utcai bűntettekkel jutnak javakhoz, hírnévhez és elismertséghez. Társadalmuk kicsit durva, majdnem annyira szeretik a rossz vicceket, mint a hiénák, egymást is folyamatosan húzzák, vetélkednek egymás között, meglehetősen szégyentelenek. Általában férfiak a vezetőik, akik képesek megregulázni a csőcseléket, de előfordul, hogy nőstény is alkalmassá válik a posztra.

Nincsenek született vérpatkányok.

Vérkerék - A St. Louisi patkányhorda
Királynője: Aikko Graves


A patkányhorda már a városban volt, amikor 2018-ban Séaghdha került a város élére és elkerülte a tisztogatást, mert akkor már nyolc éve regnáló királynője távol tartotta a bajkeverő vámpíroktól és macskaféléktől a bandát. Elsődleges bevételi forrásuk a fogadás, illegális utcai harcokat szerveznek mindig más helyszínen, amiken bármilyen alakváltó megmérettetheti magát. Bárkit a soraik közé fogadnak, a kóbor patkányok kivétel nélkül helyet kapnak, sőt, elfogadnak másfajúakat is a közelükben. Elsődleges életterük a csatornahálózat St. Louis alatt, de bizonyos folyómenti kikötőterületekre is igényt tartanak.

Törzshelyük a nagy szennyvízcsatorna kijárat mellett horgonyzó ósdi hajón kialakított kocsma, a Vasmacsó. Itt mindig lebzsel egy-két vérpatkány, akiken keresztül üzeneteket lehet hagyni a Királynőnek is akár. Mivel a legtöbb patkány jól úszik, razziák idején festői látvány ahogy a patkánynép fejest ugrik a folyó habjai közé, hogy elmeneküljön.

Rangjaik


I. Kölyök
Az első holdtöltével megkezdődik a friss fertőzött kölyök ideje. A hangulatingadozásai ritkábban késztetik átváltozásra, mint a többi váltótársat, mert a patkány sértett és megalázott dühe általában ismerős a friss vérpatkánynak még ember korában, így megküzdhet vele. Tele lesz ugyanakkor furcsa vonzalommal már kissé romlott ételféleségek iránt is, hiszen a patkány nem pazarol. Fejlődő érzékei között először a vészjelző ad hangot, majdnem állandóan szirénázik a fejükben, mert a patkány fenyegetésnek tekinti a körülötte levő világot a horda biztonságától elszigetelten, ezért általában hamar megtalálják a fajtársaik között a biztonságot.

II. Vérpatkány
Uralkodva már az állatukon gond nélkül átváltozhatnak holdtölte nélkül is, megtanulták, amit a patkánylétről érdemes. Értékelik a képességeiket és azok nem hagyják cserben őket, jól kiismerve magukat a mélységben és a felszínen is egészen új utak nyílnak a számukra. Gyakran időznek állati alakjukban, hiszen nincsenek bennük gyilkos ösztönök, amiket meg kellene fékezni, de senkinek se legyenek kétségei, a patkány bár egy kíváncsi állat, ha küzdenie kell magáért vagy a társaiért éppen olyan vérszomjas és kegyetlen, mint az összes állat, az embert is beleértve. Polgári foglalkozásra is tökéletesen alkalmasak, ha éppen akarnak.  

III. Alfák
Patkányok esetében alfának lenni leginkább azt jelenti, hogy nem annyira magukkal vannak egyensúlyban, de uralkodni tudnak a többi patkányon is, ideértve a közönséges állatokat is. A legtöbb vérpatkány alfa teljességgel a horda ügyeinek szenteli magát, az emberi világban is olyan foglalkozást űz, ami segíti őket, nem pedig olyat, ami illeszkedik a társadalmi elvárásokhoz. Félpatkány-félember alakjuk egészében szőrrel borított, ami szőrük olyan színű, mint a hajuk, patkányszerűvé nyúló koponyájukban kisarjadnak hosszú metszőfogai, ezért a beszédük nagyon nehezen érthető, csak a leggyakorlattabbak tudják megértetni magukat civilekkel, egymás között állati hangokkal kommunikálnak, és hosszú, mozgékony és ügyes farkuk irányjeleivel. Nemi szerveik látványosak, ezért mivel a testalkati sajátosságuk megengedi, néhányan ebben az alakban laza ruházatot viselnek.
 
Hamelni – (A Fuvolás)

Megemlékezve a legendáról ezt a rangot nem patkány viseli, hanem egy olyan személy, akit a horda elismer és tisztel. Mivel erejük nem mérhető a ragadozókéhoz, nemritkán kötnek szövetséget másféle természetfelettivel, mágusokkal, vudu papokkal és papnőkkel. Vámpír is viselheti a címet, ha hívója a patkányoknak és ha a horda érdekeit jól képviseli, nem csak szolgájának tekinti a patkánynépet.

Contigo - Lebzselők

Nem alfa szinthez kötött rang. Ők nem tétlen patkányok, ők azok, akiket az emberek lebzselő semmirekellőknek látnak, így ragadt rájuk a név is, mint az ideális kisugárzás megnevezése. Olyan patkányok ők, akik a város bármely pontján felbukkanva csupán csak nyitva tartják a szemüket és érzékeiket, hogy aztán az információkat az eljuttassák a horda espairjaihoz. Gyakran a kölykök első rangja.

Espair - Tanítók, kémek

Az átlagosnál okosabb hordatagok, általában ők veszik gondjaikban az újoncokat, de ők gyűjtik össze a híreket is, küldenek kémeket a patkányokat érdeklő események, helyszínek közelébe, kiválogatják a pelyvából az eladható információkat és tudják, hogy mi a jó a falkának, ismerik az étel, ital, pénzforrásokat.

Caballero/Mujero - Lovag/női lovag

Harcos patkányok, erőteljes hímek vagy éppen nőstények, akik tudnak és szeretnek is küzdeni, folyamatosan vetélkednek egymással, de egységben küzdenek, ha kell, a vezetőjük utasítása szerint. Magasztos nevük ellenére végrehajtók, bármilyen munkát megtesznek, jobbára nincsenek erkölcsi aggályaik. Hím vezető esetén az elismeréséért és a barátságáért küzdenek, női vezető esetén azonban státuszszimbólumnak számít közöttük, ha megkaphatják a nőstényt, még ha nem is szaporodnak ilyen módon, van rá esély, hogy ilyen módon Király váljon egy lovagból.

Rey - Király

A Horda első patkánya, ő dönti el, milyen ügyeket tekintenek a magukénak, milyen üzletekbe kezdenek, kikkel szövetkeznek vagy éppen háborúznak. Képesnek kell lennie arra, hogy megverje a lovagjait, bár sokszor elég, ha csak ezt hiszik róla. A többi patkány tiszteli, de ezzel nem kerül tőlük távoli piedesztrálra. Elég erősnek kell lennie ahhoz, hogy ellenálljon a hívóvámpírnak és megvédje a falkát is az elhívástól, hogy aztán a maga szempontjaik szerint kössön szövetséget. A patkányok vágynak a társra, ezért mindig figyeli a nőstényeket alkalmas királynő után kutatva. Általában a horda élén halnak el, de előfordulhatnak hatalmi harcok, leggyakrabban valamelyik lovag harapja át az előző patkánykirály torkát.

Reina - Királynő

Egyedül, vagy a Rey oldalán uralkodik, ha párban vannak általában a nőstény az erőteljesebb és akaratosabb.  



blackout frpg

- - - - - -


 Tomorrow is another day
And you won’t have  to hide away
You’ll be a man, boy!
But for now it’s time to run it’s time to run!
Vissza az elejére Go down

Ajánlott tartalom
hell around us


blackout frpg

Vissza az elejére Go down
 

Alakváltó

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
blackout :: Kezdetek :: Kezdetek, hírek, bejelentések... :: Fajok-